Abby's Lash

Het verbeteren van de customer experience om klanten te binden

bekijk de case

Over Abby's Lash

Vrouwen zien er graag goed uit! Maar nog belangrijker is hoe zij zich voelen. Abby’s Lash is een persoonlijke wimperextensions salon dat gedreven is om haar klanten een sprekende natuurlijke look te geven. Dit zodat zij zich lekker in hun vel voelen. Wil jij weten hoe wij Abby’s Lash verder hebben geholpen, kijk dan verder!

Klant
Abby’s Lash
Diensten
Advies
Website
Vormgeving
Projectduur
Lopend project
Jaar
2018

Responsive logo design

Als eerst zijn we gestart door er ‘lekker op los te dromen’ door middel van een inspiratiesessie. Hierin ontdekten wij de stijl, boodschap en de identiteit van Abby’s Lash. Dit hebben wij verwerkt in een aantal logo ontwerpen en deze getoond aan de doelgroep van Abbys Lash en vervolgens een keuze gemaakt.

Uiteindelijk zijn we geslaagd om een strak ‘letterlogo’ op te leveren. Het nieuwe logo van Abbys’ Lash is zo ontworpen dat het in elke maat responsive en herkenbaar is voor klanten!

Het verbeteren van de customer experience

Om de algemene customer experience te verbeteren, is er een analyse uitgevoerd. Zodoende konden de benodigdheden om  klanten te binden achterhaald worden.

Zo is er gebleken dat de organisatie een digitale transitie & een fysieke transitie moest ondergaan om klanten beter te binden. De focus hierbij lag dus op het verbeteren van de customer experience op het ‘zintuiglijk gebied’. Oftewel de Look & feel van de organisatie.

gelikt design

Door een perfecte combinatie van typografie en 'simplicity' is er een modern en 'less is more' website design gerealiseerd.

Just one page

Alles op één pagina zorgt ervoor dat de website zijn doelstelling om te informeren 'in top vorm' nastreeft. De 'constante sidebar' aan de linkerkant helpt een klant zuiver te navigeren.

Heerlijk lean & Responsive

Aangezien het merendeel van de klanten van Abby's Lash via mobiel informatie opzoeken. Is de website voorzien van een responsive webdesign.

Ook een Fysieke Customer experience telt mee

Ook wilden wij een extraatje toevoegen aan de customer experience. Naast dat er tijdens de behandelingen die Abby’s Lash uitvoert er een lekker kaarsje aan staat, een warm dekentje over de persoon heen ligt, en sfeerverlichting aan staat, staat er ook altijd een achtergrond muziekje aan.

Zo hebben wij een Spotify lijst gemaakt die afgespeeld kan worden tijdens de behandelingen voor het ultieme relaxte gevoel. Daarnaast kunnen klanten zelf de playlist volgen en zelf genieten van de muziek.

Wil je meer weten over deze case?